FOTOOOOO'S!! - Reisverslag uit Coimbatore, India van Kelly en Lida - WaarBenJij.nu FOTOOOOO'S!! - Reisverslag uit Coimbatore, India van Kelly en Lida - WaarBenJij.nu

FOTOOOOO'S!!

Door: Kelly & Lida

Blijf op de hoogte en volg Kelly en Lida

12 Februari 2010 | India, Coimbatore

Dag allemaal!

Na lang wachten sturen we jullie nu eindelijk de link met een aantal foto's! Veel plezier;)

Ohja met dank aan de stortingen van Nikie en fam. Gielen hebben we nu 100 euro meer te besteden!! Bedankt hiervoor:)

• 12 Februari 2010 - 14:51

Lars:

even die foto's bekijken dan maar!

xxx

• 12 Februari 2010 - 15:02

Karin Schwering:

Jullie kleding! Daar zaten we met smart op te wachten! :D Die jongen achter jullie, gaapt hij toevallig, of lacht hij jullie uit/toe ;)
    Ik vind het wel tof staan, jullie kunnen er mee over straat hoor wat mij betreft ;) Wat zegt de bevolking van jullie kleding?

En wat een huges taart! Leuke verjaardag gehad Kelly? En heeft IEDEREEN je 'gevoerd?' Het ziet er hilarisch uit! Leuk om er een beeld bij te hebben!

• 12 Februari 2010 - 15:06

Yvonne:

Wat leuk foto's te zien!! Echt zo knap dat jullie dit doen... Super!! :D En de kleding... Geniaal!!! hihi

Succes!! Liefs Yvon

• 12 Februari 2010 - 15:39

Ivonne:

Meiden wat een ontzettende leuke foto's!
    Nu hebben we er een beeld bij hoe jullie daar zitten. Je hebt je verjaardag daar goed gevierd met een mooie taart he Kel. Ontzettend trots op je hoor ukkie!!
    De kleding staat jullie mooi hoor haha.

Dikke kus en knuffel van ons xxxxx

• 12 Februari 2010 - 15:59

Michael Jansen:

Kel ik zie aan de foto's dat je verjaardag wel leuk was. Ik vind de foto's erg leuk.
    love you nichtje xje

• 12 Februari 2010 - 16:36

Oma V Veenendaal:

Hoi Meiden
    Wat leuk die foto,s en wat staat die kleding jullie tof haha, moet je de armen dan niet bedekken krijg je als nog muggenbeten. Wat een mooie taart Kel heeft de kok die gemaakt? Leek me wel lekker maar die rijst eten met je handen niks voor mij maar alles wend.Meiden een fijn weekend en dikke knuffel van Oma. Kel ik miste wel die foto van je weet wel haha

• 12 Februari 2010 - 16:36

Oma V Veenendaal:

Hoi Meiden

• 12 Februari 2010 - 16:54

Ellen Wolters:

Wat een leuke foto's!! Leuk om er een beeld bij te hebben! En eet jij nou ook echt rijst met je handen?:P
    Geniet ervan. Liefs Ellen en familie

• 12 Februari 2010 - 17:39

Cella:

hey!
    Leuk zeg de foto's!! Je verjaardag zag er leuk uit zus. En die kleding staat jullie goed meiden hahahahaha. Charmant :P

• 12 Februari 2010 - 18:38

Mama Droog:

na wat gedoe toch de foto's te voorschijn weten te toveren! Het is geweldig om er nu een plaatje bij te hebben!! Jullie lijken al steeds meer op Indiase vrouwen, heel charmant en gracieus!! Samen met papa goed bekeken en genoten van de blije gezichten!!

• 12 Februari 2010 - 18:41

Lotte:

Wat een geweldig leuke foto's lieve meiden!

Keep up the good work! Ik wordt nu nóg jaloerser ;)

Genieten he!
    Kus

• 12 Februari 2010 - 19:16

Mitchell Vd Heide:

hey ukkepukkie..alles goed daar..sexy hoor die kleding haha dikke kus Mitchell

• 12 Februari 2010 - 19:58

Leonie Everts:

Heey Meiden..!
    Leuke foto's.! En Lida wat is je haar kort..!! Whauwie..! Maar ziet er heel gezellig uit allemaal! Ben heel benieuwd hoe de volgende reeks foto's eruit zien!

Veel liefs,
    Leonie

• 12 Februari 2010 - 20:38

Marco:

Kelly,
    , Brabant Limburg :)

vertaling:

Hi stuk,
    die churidar staat je goed, kun je hiermee in brabant en limburg prima carnaval in vieren:)
    leuke foto's ook, ziet er netjes uit.
    kus, Marco

• 14 Februari 2010 - 13:30

Oma Vrugt:

Wat een mooi verslag en wat een mooie foto's
    jullie zien er echt geweldig uit in die kleding.ga dat hier ook maar dragen,misschien word het een nieuwe trend!!Liefs en kus Oma

• 14 Februari 2010 - 13:36

Jolanda:

Hoi Kelly,

Superleuk om jullie verhalen te lezen en de foto's te zien! Veel dingen klinken heel herkenbaar. Vooral het feit dat die arme mensen vaak heel blij en vrolijk overkomen en dat ze alles voor je willen doen terwijl ze zelf eigenlijk helemaal niks hebben. Ik wens jullie nog heel veel plezier daar en ik kijk uit naar het volgende verslag.

Groetjes,
    Jolanda

• 15 Februari 2010 - 09:05

Anny Kroon:

Mooi om jullie belevenissen zo te volgen.We horen met het klaverjassen van je moeder natuurlijk hoe het met je gaat in het verre India.Leuke foto's. De kleding staat jullie goed hoor.
    Lida en Kelly maak er wat mooie tijd van en ik zal jullie verhalen blijven volgen.
    Groetjes uit de polder

• 15 Februari 2010 - 17:24

Stannie:

Hee Lida!!

Nu krijg ik ook een beeld van jullie verblijf daar!! Leuk om af en toe wat van je te lezen! Nog een hele mooie tijd gewenst!

Liefss xx

• 18 Februari 2010 - 21:18

Ans:

Lida, ik dacht dat jij je haar kòrt zou laten knippen, dit valt even tegen!!
    Veel plezier nog big sisters! Groeten uit de polder.

• 22 Februari 2010 - 10:52

Marleen Paulissen:

Hey Lida,

geweldig om jullie uitstapje naar Kerala te lezen. Komen weer oude herinneringen terug. In mijn tijd was Kovalam beach nog bijna verlaten; is nu beslist niet meer het geval denk ik. Ik zal wel reuze dom zijn, maar ik krijg die foto's op mijn album niet open. Ik doe vast iets fout. Help dus !

groetjes Marleen

en o ja! Wat lekker warm hebben jullie het daar. Ben jaloers

• 28 Februari 2010 - 12:29

Corrie Matthijssen:

Dag Lida en Kelly,

Leuk Lida om jou op deze manier te zien en te lezen hoezeer jullie betrokken zijn met dit straatkinderen project in Coimbatore.

Dapper van jullie om juist daar een druppel te zijn die hopelijk vele rimpels/golfjes gaat opleveren.
    Kledingwise zijn jullie aardig ingeburgerd. Staat heel goed!!!!Geldt dat ook voor het indiase eten? Hebben jullie ook nog tijd om iets van de natuur en het land te zien? Water lijkt er voldoende voorhanden te zijn - veel grote meren aan de zuidkant van de stad?
    Heel veel sterkte en inspiratie voor de komende weken. Wij zullen deze week je moeder steunen bij de verkiezingen!

Groetjes van Corrie!