Het einde in zicht.... - Reisverslag uit Coimbatore, India van Kelly en Lida - WaarBenJij.nu Het einde in zicht.... - Reisverslag uit Coimbatore, India van Kelly en Lida - WaarBenJij.nu

Het einde in zicht....

Door: Kelly & Lida

Blijf op de hoogte en volg Kelly en Lida

17 Juni 2010 | India, Coimbatore

Hoooi allemaal,

We hebben al een tijdje niks meer van ons laten horen, maar we zijn erg druk geweest met jullie geld uit te geven. Nog maar één week.. En dan is dit avontuur toch echt voorbij.

De afgelopen weken zijn ze bezig geweest met het maken van een basket/volleybal-veld. Dit was niet het originele plan, maar zoals het in India gaat, worden alle plannen zeker 3 keer gewijzigd. En vooral op het allerlaatste moment.
Het volleybalveld in de buurt is namelijk opgekocht om er een huis op te bouwen. Hierdoor houden de jongens nauwelijks nog ruimte over om te sporten. Om de jongens toch te kunnen laten sporten is dit het plan geworden. Het veld wordt gelijk gemaakt en in tweeën gesplitst. Het ene deel wordt verhard en daar komen twee baskets. Het andere deel wordt opgevuld met fijn zand en daar komt het volleybalnet te hangen. Ze zijn er momenteel heel erg hard mee bezig maar alles gaat hier handmatig. De vrachtwagens die het zand komen brengen worden met de hand leeggeschept, het zand wordt gelijkmatig over de grond verspreid doordat er mensen heen en weer lopen tussen de zandbult en de grond met een bak zand op hun hoofd en de funderingen voor de verharde grond worden handmatig in elkaar gevlochten en op maat geknipt. Het cement is gestort op de vloer, nu is het alleen nog wachten op de baskets en het volleybal net.
Maandag om 17.00 is de grote opening, met een openingmatch tussen Team Lida en Team Kelly.

Vorige week dinsdag is Cella (Kelly d’r zusje) aangekomen. Cella is populair geworden en wij zijn volgens de jongens maar waste (oftewel; troep). Voor ons wordt het dus tijd om donderdag weg te gaan en hebben besloten om Cel hier achter te laten (lekker rustig).

Onze laatste week staat vol gepland met schoonmaken, koffer in pakken, afscheidskadootjes maken, met de jongens naar de bios en natuurlijk het WK. De jongens hier zijn allemaal voor Italië (komt DonBosco vandaan), de strijd hier is dus al hard bezig.

Hierbij de link met de ontwikkeling van het sportveld tot nu toe.

(De link kopieren en plakken in een nieuw scherm)

Volgende week zien jullie het resultaat en horen jullie uiteraard welk team er gewonnen heeft!

Liefs Lida & Kelly

• 17 Juni 2010 - 17:47

Mama En Papa Duin:

Lieve meiden,

Een goed doel voor jullie sponser geld, kunnen de jongens lang van genieten.

Geniet van de laatste dagen met de jongens, en daarna van jullie vakantie.

....en cella, kom toch maar naar huis dan maar wat drukker

• 17 Juni 2010 - 18:46

Samantha:

YOEPIE
    Lee komt weer thuis !!!
    Nu zijn hun aan de beurt om jou te gaan missen .
    Kom maar weer naar het koude kikker landje hoor.

tot snel liefs sam en geniet van die laatste paar dagen he doei doei

• 17 Juni 2010 - 18:47

Samantha:

YOEPIE
    Lee komt weer thuis !!!
    Nu zijn hun aan de beurt om jou te gaan missen .
    Kom maar weer naar het koude kikker landje hoor.

tot snel liefs sam en geniet van die laatste paar dagen he doei doei

• 17 Juni 2010 - 20:16

Edith:

Tot over een weekje!!
    Veel succes met afscheid nemen etc.

Dikke kus Edith

• 17 Juni 2010 - 21:17

Anneloes:

Wat gaat de tijd toch snel he!! Alweer bijna naar huis, voor mij natuurlijk hardstikke tof! Maar voor jou wat minder! Eerst nog even genieten met je zussen!

• 17 Juni 2010 - 21:48

Mama Droog:

het wordt nog een spannend maandje voor ons. Straks met 3 van die meiden zo ver van huis. Geweldig dat jullie dat straks samen kunnen doen. Afscheid nemen van de boys zal moeilijk zijn, maar ik merk dat de focus voor jullie alweer richting toekomst is in Nederland.Zo moet het ook zijn!! Nog veel plezier en een knuffel voor de boys van ons beiden Luuk en Maria

• 17 Juni 2010 - 22:50

Oma Vrugt:

Hallo meiden,het zit er alweer bijna op ,en zo te lezen hebben jullie het erg naar je zin gehad en zijn een hoop ervaringen rijker.Leuk dat jullie nog een mooi sportveld kunnen achterlaten.nog een gezellige laatste week.En Kelly neem Cella toch maar mee terug :) Dikke knuf, Oma

• 18 Juni 2010 - 07:01

Karin:

Hebben jullie net als al die voetballers nu zo'n druk op je liggen om maandag te winnen? ;)
    Foto's zien er top uit! Mooi veld! Schouderklopje voor de makers!

Ik hoef trouwens niet meer naar school, want ik ben afgestudeerd! :D
    Maandag ga ik met groep 8 op kamp. (Naar de Voorst, van af Swifterbant toch een leuk eindje.) Ik ga dus met de auto even naar de andere kant van de polder om vervolgens terug te fietsen haha!

En Cella.. Jij blijft daar en gaat het project verder voortzetten? Of willen de meiden jou alleen achterlaten omdat jij gewoon leuker bent ;)

Meiden, geniet ervan!
    Ik denk aan jullie!

Liefs Karin

• 18 Juni 2010 - 07:28

Annemarth:

Hee meiden! Veel succes met de laatste dingen regelen, het winnen maandag natuurlijk en afscheid nemen.. Zien jullie er tegenop? Zal nu even de foto's bekijken en ben benieuwd naar het uiteindelijk resultaat! En natuurlijk veel plezier jullie laatste weekje! Liefs, Annemarth

• 18 Juni 2010 - 10:13

Oma V Veenendaal:

Lieve Lieve Meiden
    Ik kan maar een ding zeggen jullie hebben het geweldig gedaan en het geld goed besteed ben trots op julie .Nog een heel fijne week met de jongens en een heel fijne vacantie in Silanka. Wat zullen de jongens jullie gaan missen . Ik tel de dagen af dat jullie terug zijn het heeft nu lang genoeg geduurd . en Kel je werk ligt klaar haha. dikke zoen voor jullie alle drie van opa en oma

• 18 Juni 2010 - 21:19

Nanda:

Begint het daar eindelijk lekker weer te worden komen ze terug!

• 19 Juni 2010 - 16:24

Cella:

Hoi lieve sisters
    Het sportveld wordt mooi en ik zal maandag de scheidsrechter spelen :P
    geniet nog maar van jullie laatste dagen (met mij) en jullie 86 broertjes.

Papa maak je maar niet druk, ik kom je snel weer irriteren thuis!!!

kusje van je zusje

• 21 Juni 2010 - 11:40

Kirsten:

lieverds!
    echt top dat jullie het zo fijn hebben gehad,
    en wat ene geweldig idee van dat basketbal/volleybalveld!
    echt heeeeeel leuk :D:D

Nou geniet ervan,
    niet teveel traantjes proberen te laten als jullie afscheid moeten nemen en geniet er nog even van daar met de jongens!

&Kel, geniet straks lekker met Cel!
    je verdient het topper!

hele dikke kus van mij!

• 22 Juni 2010 - 04:44

Leonie:

Heeey Meid!

Nou tas al een beetje ingepakt?? Getsie,, ging wel snel allemaal vond je niet?? Ik zou tegen tom zeggen dat die volgende week weer extra drank in moet slaan, omdat mevrouw Droog weer terug is..!!;)

Zaterdag eerst DIJKFEEST!! Gezellig! Doen we zeker een oudewetse borrel!(A)

Goede reis alvast

Liefs Leonie