Nog maar 1 dag! - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Kelly en Lida - WaarBenJij.nu Nog maar 1 dag! - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Kelly en Lida - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 dag!

Door: Kelly & Lida

Blijf op de hoogte en volg Kelly en Lida

22 Januari 2010 | Nederland, Heemskerk

Morgen is dan zo ver. Eindelijk gaat ons grote avontuur beginnen!

Om 05.30 zien we elkaar weer, dit maal op Schiphol. Via Londen vliegen we naar Mombai. Waar we nog even 3 dagen kunnen genieten van wat luxe en de mcDonalds natuurlijk!

De 27e vliegen we door naar Coimbatore waar ons project is.

De laatste paar weken zijn we hard bezig geweest met het inzamelen van geld en jawel, met resultaat:

3700 euro!!!!!!

Daar kunnen we heel veel leuke dingen van gaan doen met de kinderen. Dus alle sponsers; van harte bedankt!

We hebben, nadat Kelly eerst op interview moest komen in Den Haag, allebei ons visum uiteindelijk gekregen en zijn ondertussen al ingecheckt voor onze vluchten. Onze reis kan nu dus echt beginnen!

Jullie horen snel van ons!

Liefs Lida & Kelly

• 22 Januari 2010 - 13:57

Nanda:

Namaste Kelly & Lida,

Zeker superspannend.
    Voel het meteen zelf kriebelen om die kant op te gaan.

Nog een leuk adres voor je eerste Salwar Kameez (jurk met broek) en Indiaase slippers ed: Linking Road; buurt met markt en hippe winkels. En natuurlijk: Mc Donalds.

Veel plezier,
    Nan

ps nog een tip: als je moeite hebt met alle bedelaartjes draag dan een zonnebril, dan kunnen ze je ogen niet zien en ben je minder kwetsbaar

• 22 Januari 2010 - 13:57

Nanda:

Namaste Kelly & Lida,

Zeker superspannend.
    Voel het meteen zelf kriebelen om die kant op te gaan.

Veel plezier,
    Nan

• 22 Januari 2010 - 14:32

Karin:

Mc Donalds, Mc Donalds... Ik was even vergeten waarom jullie ook al weer naar India gingen, maar ik weet het weer... voor de tussenstop van te voren ;)

Eet smakelijk een goede reis en have fun!

• 22 Januari 2010 - 16:21

Fam. Wolters:

Hey Lida en Kelly,

We willen jullie een heel goede reis wensen en hopen dat jullie veel mogen betekenen voor de kinderen daar. Probeer zelf ook te genieten. en eh...Mac Donalds....

groetjes van ons allen
    Ria

• 22 Januari 2010 - 17:03

Jet:

Blij dat het gelukt is!
    Het komt vast allemaal goed, zolang je maar niet te veel vergelijkt :)
    Was leuk afgelopen weekend en ik ga je verhalen en foto's volgen hoor.
    groetjes van de familie van Schie uit het zonnige Brabant! ;)

• 22 Januari 2010 - 17:52

Mama Droog!:

Yes, dat was wel even spannend met dat visumgedoe!! Maar allé...probleempjes zijn er om op te lossen. Lida's koffer weegt vrij precies 20 kilo. Vol zat zou je denken!vanavond nog een keertje lekker chinees gegeten (bami) samen. we gaan een korte nacht tegemoet.

• 22 Januari 2010 - 18:27

Josien En Luuk:

Heeeeeel veeeeel plezier samen in India! Het wordt vast een super ervaring! Succes met het project en geniet ervan! Een hele dikke knuffel uit Amerika, Josien en Luuk

• 22 Januari 2010 - 19:35

Cella:

aaaaaaaaaaaaaaaah nog maar 1 (heel kort) nachtje!!!!!!!!!!!
    wel gek hoor kel straks zonder jou. En lida, tot morgen.

Geniet er van meiden :)

• 22 Januari 2010 - 20:40

Simone:

Dag Dames,

Nog even en dan is het zover Indiaaa!! Here they Come ;)
    Ik wens jullie heel veel plezier! Geniet ervan!

Veel Liefs Simone

• 22 Januari 2010 - 20:51

Jim En Trudie:

Lieve meiden,
    nog een paar uur en dan is het zo ver....
    Geniet van jullie eerste paar dagen im Mumbai.
    We kijken er naar uit om jullie over een paar weken op te zoeken in Coimbatore.
    En kelly... we zullen je missen.
    Dikke kus van Papa en mama

• 22 Januari 2010 - 22:59

Ivonne:

Kelly en natuurlijk Lida,

Een hele fijne tijd in India!
    Maak er iets moois van waar je fijn op terug kan kijken.
    Kel we gaan je missen hier maar we zijn ontzettend trots op je!
    Geniet ervan!!!!

liefs Dick en Ivonne

• 25 Januari 2010 - 22:47

Chris:

jullie moeten wel de site bij houden natuurlijk (A) wij zijn nieuwschierig
    ;) x

• 26 Januari 2010 - 09:55

Lotte:

3700 euro! Jeetje mina, geweldig!

Ben heel benieuwd hoe jullie India tot nu toe ervaren.. Coimbatore zal weer heel anders zijn dan Mumbai gok ik.

Tot snel spreeks meiden.
    Take care! xx

• 26 Januari 2010 - 10:17

Tante Puck:

Goede reis gewenst en veel succes.

• 26 Januari 2010 - 16:36

Hillievanveenendaal :

Goed zo meiden dus nog even lekker vakantie gehouden en toch even naar de mooie jonges
    gekeken niet verliefd worden he haha ben benieuwd naar jullie weddenschap.groetjes en tot de volgende keer